Yüz kremi testi: Lidl kremi iyi, Neutrogena kazananı

vıcık

New member
Stiftung Warentest'in 14 nemlendiriciyle yaptığı güncel bir çalışma, iyi cilt bakımının mutlaka pahalı olmak zorunda olmadığını gösteriyor. Testçiler, yüksek kaliteli ürün yelpazesinin geniş olduğunu ve daha ucuz seçeneklerin genel olarak daha pahalı olanlardan daha üstün olduğunu buldu. Ancak bazı yüksek fiyatlı kremler, büyük boyutlu ambalaj boyutları nedeniyle eleştirildi.

Test edilen ürünler arasındaki fiyat farkları önemliydi. Lidl'de 50 mililitrelik krem tüpü 1,65 euro iken, Lancôme'un en pahalı ürününün fiyatı aynı miktar için 60 euro idi.

Pazartesi günü Stiftung Warentest'e göre genel olarak kaliteyle ilgili sonuç olumlu. Test edilen kremlerden 11'i “iyi”, üçü “tatmin edici” olarak derecelendirildi. İncelenen beş doğal kozmetik kremin tümü “iyi” derecesine ulaştı. Rossmann ve DM indirim mağazalarında üç avrodan daha ucuza mal oluyorlar.

Yüz kremi testi: Kazanan Neutrogena'dan gelen krem


Sonuç özellikle nem zenginleştirme kategorisinde olumluydu. Neutrogena'nın testi kazananı “çok iyi” notunu alırken, diğer on iki ürün “iyi” olarak derecelendirildi. Bu kategoride yalnızca son sırada yer alan krem “tatmin edici” notuna ulaştı.

Daha yüksek fiyatlı ürünlerden ikisi, ürün test uzmanları tarafından aldatıcı ambalajları nedeniyle eleştirildi, çünkü gerçekte içerdiğinden daha fazla içerik içeriyormuş gibi davrandılar ve bu da daha düşük bir derecelendirmeye yol açtı. Testin kaybedeni ise Lancôme kreması oldu. Lidl kreminden on dört kat daha pahalı, yalnızca nemlendirme konusunda “tatmin edici” bir derecelendirmeye sahip ve aynı zamanda aldatıcı bir pakette geliyor. Buradaki ambalaj derecelendirmesi “zayıf”.

Ürünler, 20 ila 70 yaşları arasındaki 22 kadın tarafından iki hafta boyunca test edildi. Testçiler daha sonra hangi kremin cildi en iyi şekilde nemlendirdiğini test etti.


Günaydın Berlin
Bülten

Kayıt olduğunuz için teşekkürler.
E-postayla bir onay alacaksınız.