Almanya'da harap yollar: Binlerce kilometrenin yenilenmeye ihtiyacı var

vıcık

New member
Federal Cumhuriyetin ulaşım altyapısı bozulmaya devam ediyor ve aynı zamanda yenileme yeterince hızlı ilerlemiyor. Bu, Federal Ulaştırma Bakanlığı'nın, Almanya editör ağının (Pazar) alıntıladığı Sarah Wagenknecht Alliance'ın (BSW) talebine verdiği yanıttan ortaya çıkıyor. Buna göre, 2021/22'deki en son durum araştırmasında toplam 7.112 kilometre otoyol şeridi yenileme gerektiren şerit olarak sınıflandırıldı. En son 2017/18'de kaydedildiğinde 5797 kilometreydi.

Edinilen bilgiye göre Almanya demiryolu ağında da benzer bir gelişme yaşandı. Buna göre, yeni bir bina ile değiştirilmesi gereken demiryolu köprülerinin sayısı, devam eden yenileme çalışmalarına rağmen 2021-2023 yılları arasında 1.089'dan 1.160'a yükseldi. Haberler'ye göre acil olarak yenilenmesi gereken demiryolu hatlarının boyutu 17.529'dan çıktı. bu dönemde 17.636 kilometreye ulaştı.

İki yılda 500'ün üzerinde yenileme


Otoyol köprüleri söz konusu olduğunda Federal Ulaştırma Bakanlığı, yenilenmesi gereken yapı sayısını hâlâ 8.000 olarak açıkladı ancak aynı zamanda 2021 ile 2023 arasındaki dönemde toplam 510 modernizasyonun tamamlandığını belirtti.

BSW patronu Wagenknecht, Haberler'ye Alman ulaştırma altyapısının büyük bir yenileme ihtiyacı olduğunu söyledi. “Raylar, köprüler veya yollar olsun: rakamlar iyileşmek yerine daha da kötüye gidiyor. Yenilemenin hızı düşüşü durdurmak için yeterli değil” diye vurguladı Wagenknecht. Trafik ışığı hükümetini son iki yılda durumu daha da kötüleştirmekle suçladı. Ancak asıl suç Birlik'te. Wagenknecht, “Yolların, köprülerin ve demiryollarının harap olmasından sorumlu olan asıl kişiler CDU ve CSU'dur” diye eleştirdi.